سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدا یا خرما

 

از فرماندهی لشکر ، حکم فرماندهی تیپ رو براش آورده بودند

سریع با فرمانده ی لشکر تماس گرفت و گفت:

« من باید فکر کنم ، همینطوری که نمیشه »

 

... فردا دوباره حکم رو آوردند

اینبار حاجی پذیرفت

بهش گفتم: چرا همون دیروز این مسئولیت رو نپذیرفتین؟

حاجی : دیروز توی اون حالت نمی تونستم فکر کنم و تصمیم بگیرم ، راستش رفتم و با خودم فکر کردم امروز که من رو به فرماندهی تیپ منصوب کرده اند ، اگه چند روز دیگه بخوان این مسئولیت رو از من بگیرن و بگویند که از این پس باید به عنوان یه رزمنده ی ساده در جبهه خدمت کنی ، من چه عکس العملی نشون میدم؟

اگه ناراحت و غمگین بشم ، پس معلوم میشه من این مسئولیت رو برای رضای خدا قبول نکرده ام

اما اگه برام فرقی نداشت ، پس مشخص میشه که این مسئولیت را برای رضای خدا و دور از هوای نفس قبول کردم و فرقی نداره که در کجا خدمت کنم

لذا فکر که کردم

به این نتیجه رسیدم که اگه فرماندهی تیپ رو هم از من بگیرن باز برام فرقی نمی کنه

به همین خاطر قبول کردم

 

                                                    منبع: کتاب پا به پای باران ، صفحه 58

 

دوستان عزیز!

جمعه همین هفته روز انتخاباته. انتخاباتی که برای آینده ی کشورمون خیلی مهمه. پس ما باید در نوع انتخابمون خیلی دقت داشته باشیم. بگردیم و کسانی رو به عنوان نامزد منتخب خودمون پیدا کنیم که مثل شهید حاج حسین بصیر به خاطر خدمت برن مجلس. کسانی که بعد از مسئولیت خودشون رو گم نکنن.

نگو ئید چنین کسانی نیستند ، که هستند.

یه عده هم میگن ما رأی میدیم ، اما چون کسی رو نمی شناسیم ، سفید می اندازیم. این درست نیست ، شما نباید رأی خودت رو دست کم بگیری ، هم رأی دادن یک تکلیفه و هم انتخاب یک کاندید خوب و اصلح. پس وظیفه ی ما اینه که برای تشخیص یه کاندید خوب تمام تلاشمون رو بکنیم ، اونوقت اگه نتونستیم تشخیص بدیم ، میشه سفید انداخت ، که بعیده نشه تشخیص داد.

عده ی محدودی هم میگن ما رأی نمیدیم. من قصد نصیحت ندارم و اهلشم نیستم ، فقط یه جمله از حضرت امام خمینی ره میگم که فرمودند: شرکت نکردن در انتخابات در بعضی مقاطع، در رأس گناهان کبیره است... مقطعی حساس تر از این زمان نیست .این جمله ی امام حکایت از اهمیت والای حضور و نوع انتخاب داره. قبل از هر چیز باید بدونیم که حضور ما در انتخابات ادامه دادن راهیست که شهدا با بهای خونشون باز کردند ، شهدایی که رفتند تا انقلاب بماند ... پایه های انقلاب رو هم ما با انتخاب صحیح و حضور در انتخابات محکم می کنیم

پس وعده ی ما جمعه ، پای صندوق های رأی

 

                یادمان باشد پیام آفتاب                دست نا اهلان نیفتد انقلاب



[ دوشنبه 90/12/15 ] [ 8:27 صبح ] [ محدثه سادات بهروز ]

نظر

کد موسیقی برای وبلاگ