سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شادترین و غمگین‌ترین خودروها

 

مطالعه ای جدید درباره خودروها نشان می دهد در کشورهایی که تنوع خودرو در آن زیاد است، خودروهایی که افراد انتخاب می کنند به خوبی بیانگر نوع شخصیت آنها است زیرا افراد در هنگام انتخاب بر اساس شخصیت خودروها آنها را انتخاب می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محققان به تازگی دریافته اند انسانها به صورت ناخودآگاه ساختارهای شخصیت انسانی را به خودروها ارتباط می دهند و معتقدند خودروهایی با صفحات مشبک بزرگتر و چراغهای باریکتر خودروهایی پرخاشگر و سلطه جو هستند در حالی که خودروهایی با شیشه های جلویی بزرگ صورتهایی کودکانه و شاد دارند.

این یافته که گزارش آن طی هفته های گذشته منتشر شده است می تواند واکنش متفاوت راننده ها را نسبت به خودروهایی که در اطرافشان می بینند توضیح داده و بیان کند چرا دیدن برخی از خودروها در رانندگان واکنشهای شدید ایجاد می کند.

بر اساس نتایج این گزارش خودروهایی نیز از ویژگی های شخصیتی مختص خود برخوردار هستند برای مثال خودروهای "کرایسلر کراسفایر"، BMW 645ci و "شاران VW" در دسته خشمگین ترین خودروها قرار دارند. "دیاهاتسو کوره" خودروی کوچک ژاپنی نیز به عنوان غمگین ترین خودرو شناخته شده است.

خودروهای شرکت "می باخ" آلمان در کنار خودروهای BMW 3، BMW 5 و BMW645 ci در دسته خودروهای سلطه گر قرار دارند و خودروهایی که از چهره های کودکانه برخوردارند، "نیسان میکرا" و "تویوتای آیگو" معرفی شده اند.

بر اساس گزارش تلگراف، خودروی فولکس واگن سوسکی شادترین خودرو معرفی شده در حالی خودروی مرسدس سری E به عنوان یکی از عصبی ترین خودروهای جهان شناخته شده است. متعادلترین خودرویی که در این مطالعه به آن اشاره شده خودروی "وکسهال آسترا" است.

 

خودروها و شخصیت هایشان:

خودروی "می باخ" با شخصیت سلطه جو

 

"کرایسلر 300C" با شخصیت مردانه

 

"نیسان میکرا" با شخصیت زنانه

 

"تویوتا آیگو" با شخصیت کودکانه

 

BMW 3 با شخصیت بالغ

 

"کیا پیکانتو" با شخصیت غمگین

 

"کرایسلر کراسفایر" با شخصیت خشمگین

 

فولکس سوسکی با شخصیت شاد



[ پنج شنبه 90/8/12 ] [ 7:51 صبح ] [ محدثه سادات بهروز ]

نظر

کد موسیقی برای وبلاگ